מתנפחים לימי הולדת

להוריד נעליים ולקפוץ לשמיים!

אין הורה שלא זוכר את תחושת הקלילות שחש בתור ילד כשעלה על מתקן מתנפח כלשהו, במסיבת בריכה או יום הולדת.
ואיך אפשר לשכוח? בין אם מדובר במגלשה מתנפחת בה קופצים יותר משמתגלשים, טירה מתנפחת עם המון מרחב לקפוץ עם כל החברים, או מבוך מאתגר וקופצני שמטלטל אותך כשאתה מנסה למצוא את הדרך החוצה בין ילדים מאושרים שצורחים מצחוק – מתנפחים לימי הולדת הם המתנה הטובה ביותר לאורחים של ילד היום הולדת, ואורחים שמחים הם מתנה משמחת בפני עצמה.

על המתקן המתנפח כל ילד מרגיש שהוא יכול לעוף. זה לא משנה מי מצטיין בשיעורי ספורט ומי יושב על הספסל – על המתנפחים, כל הילדים קופצים רוקדים. המתקן המתנפח הוא הזדמנות מצוינת לכל ילד להרגיש שווה בין שווים. כל זה, בתוספת כמויות האדרנלין שרצות בדם כשקופצים וצוחקים בלי הפסקה, הופך את הקפיצות על המתקן המתנפח לפעילות הספורטיבית הטובה ביותר – גם נהנים וצוחקים, וגם מפעילים את הגוף ושורפים קלוריות.

בטיחות היא עניין פחות כיפי, אבל גם היא חשובה כשנהנים – העלייה למתנפחים המדהימים שלנו מותרת ללא נעליים, כפכפים או סנדלים מכל סוג כדי למנוע פגיעה בילדים הקופצים סביב. בנוסף, עובד שלנו נמצא תמיד בקרבת מקום וידאג לטפל במקרים הנדירים בהם ילד צריך עזרה בירידה מהמתקן. נעדיף גם שהמבוגרים שמראה המתנפחים הנוצצים הצית אצלם איזה התקף נוסטלגיה ילדותי יחזיקו את עצמם ולא יעלו למתקן, ובכך ישאירו אותו בטוח לקופצים הקטנים.

לבדר מבוגרים זה עניין מורכב – הפעילות חייבת להיות איכותית, מומלצת על ידי מבקרים, דיאטתית. אחד הדברים הכי יפים בילדים שלנו הוא כמה קל להם להיות מאושרים. הם לא צריכים הרבה  משטח חלק וגמיש לקפוץ עליו עם שאר החברים שלהם – והם מסודרים.

אז הורים, למה שלא תביאו לילד או לילדת היום הולדת שלכם את המתנה המושלמת? מתנפחים לימי הולדת יקפיצו את המסיבה שלכם לשמיים ויישמרו על אורחי המסיבה הקטנים שלכם רעננים, מחייכים ואנרגטיים.

 

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר 077-996-9276