משחקי מולטימדיה לאירועים

תפסו שני שלטים ועמדה וצאו לדרך!

משחקי מולטימדיה הפכו עם השנים למאסט בכל מסיבה. משחקי המחשב והפלייסטיישן שנחשבו בעבר ללא חינוכיים או לכאלה שסוגרים את הילדים בבית, קיבלו עם השנים זווית ראייה מחודשת והפכו לענפי ספורט בעצמם. במסגרת מסיבה מכל סוג, עמדות המולטימדיה תמיד מבוקשות, גם על ידי אלה שביום יום לא זוכים לשחק בהן, והן מעניקות מעמד של יוקרה למסיבה.

עמדות המשחק שלנו כוללות מסכים עם נורות צבעוניות ומזמינות, מערכות פלייסטיישן 4 מתקדמות ומשוכללות, ואת המשחקים החדשים ביותר שיש לשוק הפלייסטיישן להציע: ממשחקי כדורגל ברזולוציה שטרם נראתה על אף מסך, ועד קלאסיקות PC שזכו לחידוש כמו טומב ריידר ופאר קריי.

מתחם המסיבות ששכרתם עומד להיות מלא בעשרות ילדים או בני נוער מתרוצצים, וכל אחד מהם עומד לחפש תעסוקה בכל רגע נתון. התחלופה בין העמדות מהירה מאוד, כנהוג אצל ילדים, אבל יש עמדה אחת בה הילדים יכולים לנוח רגע מההתרוצצות, לנשום אוויר, לשבת לשחק ולתת לאצבעות לרוץ במקומם, וזו עמדת משחקי המולטימדיה.

עמדת משחקי המולטימדיה היא אחד המקומות היחידים בהם הגוף לא מהווה יתרון או מגבלה. כולם שווים ולכולם יש זכות קיום על המגרש הווירטואלי. בעזרת משחקי המולטימדיה אנחנו זוכים לראות חיבורים לא אופייניים, בין הילדים הביישנים והשקטים למסמרי הערב ולמלכות הכיתה. העלמת ההבדלים החיצוניים באופי ובמראה גורמת לילדים להבין שהם דומים יותר ממה שחשבו.

אז נכון, זה לא שחמט, ועד לפני כמה שנים מומחים לגידול ילדים מחו על העלייה בלגיטימציה בקרב הורים לשימוש בפלייסטיישן, אבל גם משחקי המחשב זוכים בשנים האחרונות לביקורות טובות יותר מאשר בעבר, ונמצא שיש להם יתרונות בפיתוח קשרים חברתיים ואף שיפור היכולות הקוגניטיביות. כמובן שמידתיות היא העניין, ועמדת משחקי המולטימדיה מנוהלת כך שאף אורח לא "יתנחל" על עמדה אחת.

ולמה שרק הילדים ייהנו? המשחקים מתאימים גם למבוגרים, ואחת ההנאות הגדולות של הילדים היא לראות מבוגר שובר את הכלים ומשחק במשחק מולטימדיה כמו פיפ"א יחד עם הבן שלו. אל תהיו מרובעים, בואו נביא פלייסטיישן למסיבה!

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר 077-996-9276