שולחנות משחק להשכרה

השולחן ערוך, בואו לשחק!

שולחנות משחק מהווים פעילות חצי – ספורטיבית מומלצת במיוחד למסיבה. טניס שולחן (פינג פונג), למשל, לא תופס מקום כמו מגרש טניס, אבל הוא מהנה לא פחות ואוסף סביבו קהל גדול של חוגגים. פינג פונג הוא אמנם משחק השולחן האהוב והנפוץ ביותר, אבל הוא ממש לא משחק השולחן היחיד שתוכלו להזמין אצלנו…

כדורסל, כדורגל, טניס או הוקי – כל המגרשים העצומים האלה מצטמצמים לשולחנות משחק באורך של כשני מטר כל אחד, עליהם אפשר לשחק בזוג, בשלישייה ובחלק מהמקרים אפילו ברביעייה. שולחנות המשחק אוספים סביבם קהל ספורטיבי אוהד לא פחות מהמגרשים הגדולים, והמתחם מושך אליו המון תשומת לב. גם הביליארד (סנוקר) המעודן, המוכר מהמועדונים האפלוליים כמשחק מחושב ואיטי יותר, קיים אצלנו במלאי!

בדומה למשחקי הספורט שעליהם הם מבוססים, משחקי השולחן אוספים סביבם קהל צופים נלהב, וקולות העידוד יישמעו בכל מקום במסיבה. ההנאה היא כפולה – גם זו של השחקנים המרוכזים והתחרותיים וגם זו של הצופים שמעודדים אותם ולרגע נדמה כאילו צופים במשחק מותח באצטדיון.

שולחנות המשחק הם המקום במסיבה בו האורחים יכולים לזרוח. נניח שאחד החוגגים הוא אלוף השכבה שלו בפינג פונג, אבל הוא אף פעם לא נמצא במקום בו ניתן להוכיח או להראות את הכישרון שלו. במסיבות שאנחנו מספקים להם את שולחנות המשחק האיכותיים שלנו כולם זוכרים ומדברים בסוף על אלוף הפינג פונג המפתיע שניצח בפער עצום.

ובכל זאת, שולחנות המשחק מתאימים לכל משתתפי המסיבה, בין אם הם אלופי הארץ בכדורגל שולחני ובין אם זו הפעם הראשונה שהם נתקלים בשולחן כזה. החוקים לרוב קלים מאוד להבנה ולא דורשים יכולות מיוחדות חוץ מריכוז ורוח ספורטיבית.

בדומה לשור הזועם, גם בעמדת שולחנות המשחק אף אחד לא מתבקש להראות כוח או יכולות פיזיות גדולות. לא צריך לרוץ מהר או לגלות יכולות קליעה מיוחדות. מה שנחוץ כדי להצטיין בכל אחד מהמשחקים הללו הן בעיקר יכולות קוגניטיביות מפותחות, חשיבה מהירה ואינסטינקטיבית, ובמקרים של משחק רב משתתפים – שיתוף פעולה ועבודת צוות.

אז תנו לאנשים להוציא אנרגיות בלי לרוץ, להתמסר בלי להיגמר, לשחק בלי להתרחק. הזמינו שולחנות משחק למסיבה שלכם ושדרגו את המשחק!

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר 077-996-9276