דוכני מזון לימי הולדת

איך טעים!

ביום שאחרי המסיבה, כל האורחים זוכרים ומדברים בעיקר על דבר אחד – איך היה האוכל.
זה נכון גם לגבי מבוגרים שחוזרים מחתונה וגם לגבי ילדים שחוזרים ממסיבת יום הולדת, השאלות כמעט זהות:
היה טעים? היה גרוע? היה מגוון? או שהיו רק נקניקיות שרופות?
זה מוזר, אבל בסופו של דבר – אחרי שהמתקנים המתנפחים מתקפלים והקוסם אורז את הארנב והכובע – אורחי המסיבה יזכרו את האוכל יותר מכל דבר אחר.

וזו הסיבה העיקרית שאנחנו מציעים לשכור את דוכני המזון המפנקים שלנו. הם פשוט עונים בחיוב על כל השאלות שיישאלו בבית הספר ובגן ביום שאחרי המסיבה –
היה טעים? היה מדהים.
היה מגוון? היו כל כך הרבה דוכנים שלא ידעתי בכלל איפה להתחיל.
ואיך הנקניקיות? האמת שלא הגעתי לנקניקיות מרוב המבורגרים ושיערות סבתא…

דוכני המזון שלנו הם מהמגוונים ביותר בתחום ומציעים מבחר גבוה בהרבה מהרגיל. אוהבי בשר יופתעו מכמויות ההמבורגר האיכותי ודוכני הנקניקיות השוות שנשארות חמות גם הרבה אחרי תחילת האירוע. אוהבי המתוקים יזללו שיערות סבתא ויתנפלו על שקיות הממתקים ועל מפל השוקולד. לא נשאיר את האורחים שמקפידים על אורח חיים ב.ריא בצד – דוכן פירות אקזוטיים שטפים ופרוסים, טריים ואיכותיים הוא אחד הדוכנים הפופולריים שלנו.

אנחנו מודעים לעובדה שילדים מגיעים מבתים ורקעים שונים. לא לכולם מחכה אותה ארוחה כשהם חוזרים הביתה מבית הספר. המגוון הגדול של סוגי האוכל בדוכני המזון שלנו בתוספת העושר והאיכות יבטיחו שכל ילד יימצא את המנה המועדפת עליו, וילדים שרגילים לאכול אוכל פשוט יותר מחבריהם, יוכלו לאכול בלי חשבון ובשפע.

יש משהו מבגר ומעצים בחוויה של ילדים שמסתובבים עם החברים שלהם בין דוכני מזון שופעים ובוחרים לעצמם מה יאכלו וכמה. העצמאות והחופש המלא שנתון בידיהם על האיכות והכמות של מה שייכנס להם לפה ולבטן, מעודדת אותם לחשוב באופן עצמאי גם על דברים אחרים בחייהם.
דוכני המזון שלנו מיועדים לכל המשפחה, והחוויה האהובה והמוכרת מבית המלון בה כל המשפחה "מעמיסה" ערמות של מזון על הצלחות תירשם גם במסיבה שלכם.

אז בואו נוודא יחד שהמסיבה שלכם תיזכר בתור המסיבה עם האוכל המדהים, זו שכולם ידברו עליה גם שבועות אחרי שתסתיים.





לפרטים נוספים צרו איתנו קשר 077-996-9276